Pages

Tuesday, December 20, 2011

Ceritalah Sayang 2: FASHION GURUS!

Selepas saya berkahwin pada September 2009, saya sempat berkerja sebulan sahaja dan selepasnya menjadi surirumah sepenuh masa kalau tak salah saya dalam setahun lebih jugak duduk dirumah..mula-mula tu memangla suka..tak tensen,tak serabut dengan trafik sesak,tak payah kejar dateline..ibaratnya masa tu,rumahku syurga ku lah.tapi lama-lama saya mula bosan.Rutin sama saja setiap hari.nasibla masa tu ada banyak rancangan TV best-best antaranya "Ugly Betty","Desperate Housewifes" "bones" dan "Castle" buat peneman.hehe..bila dah mati kutu tak tahu nak buat apa sementelah suami pulak lewat petang baru balik,maka saya melancarkan satu hobi baru.yang mana saya sebetulnya memang berminat dengan fesyen..inilah dia....memperkenalkan..BUKU SKRAP FESYEN saya!

Fashion Gurus Part I & II by Mrs.Ayu


 
Inside
Setakat hari ini saya sudah memiliki 4 buku skrap fesyen ni tapi takde masa nak snap pics..gambar-gambar kat atas tu dah lama ambik,masa duduk rumah lagi. Sekarang ni,jangan kata nak buat semua benda nih, nak belek-belek cari inspirasi untuk pakaian ke pejabat pun tak ada masa.Tapi mana tahukan tup-tup satu hari nanti kembali menggalas profesion surirumah ;) Jom layankan lagi beberapa keping gambar



No comments:

Post a Comment