Pages

Wednesday, October 24, 2012

Printed pants anyone?

image: google

Lately bila tengok magazine macam banyak plak trend seluar bercorak/print pants yang cantik2 lebih2 lagi kalau mat salleh yang pakai..Rasanya kalau kena gaya cantik je kalo kita org melayu pakai..jangan nanti cakap aku pakai seluar tido sudah..haha..by the way,ada skill nya nak pakai print pants nih..kenalah pandai2 pilih jenis kainnya..rasanya kain cotton ataupun yang berkaki besar/lebar akan memang nampak ke arah seluar duduk rumah..jadi pilihlah yang muat2 dengan korang..jangan beli yang saiz adik kau atau yang saiz mak kau..hehe

Cakap pasal mak, haritu mak aku ada pegi giant ngan cousin aku..Dia bawak balik satu pants nih untuk aku.. Niat asal suci murni dia adalah untuk bagi aku pakai duduk rumah tapi aku belasah buat print pants..pakai gi kedai..lalalalala..kalo ada yang berani cakap aku pakai seluar tido maknanya  maknanya....

they do not know fashion ;)

comel tak comel tak??


Bila dipakai betul2 macam gambar atas sekali yang paling kanan..Seluar murah je nih, RM12..I wore this with Dorothy Perkins black top, jeans jacket, yellow tudung and ZARA black flat..gambar masa pakai takdok la pulak

image: google
Lagi satu petua, bila pakai seluar cam gini kenalah jalan dengan konfiden jangan plak jalan terkepit-kepit malu2 gitewww..Be yourself dan kalau nak berfesyen kenala ada keberanian sikit..chill

No comments:

Post a Comment