Pages

Friday, June 08, 2012

Cantiknya Zawara

Sejak kandungan aku masuk bulan ke-7 aku dah tak larat nak tawaf KLCC atau Midvalley lagi dah..Dari satu segi bagusla sebab jimat duit. Tapi rasa macam tak best je kalo tak beli apa-apa langsungkan. Jadi,alternatif yang ada ialah shopping online. Shopping online ni bukanlah sesuatu yang baru pada aku sebab dari dulu lagi aku memang suka lebih2 lagi masa kerja kat firm di PJ dulu. Tapi sejak duduk rumah ni tak pernah lagi lah sebab aku tak suka kalau nak kena pegi collect kat pejabat pos. Selalunya aku suka shoping kain baju dan tudung.

Yang terbaru aku terjumpa ialah Zawara. Blaus/top dia lawa2. Really loooks like Zara but comes with cheaper price and affordable! Aku ada lah berkenan 3-4 helai. Hikkss..Dimana setiap satu dijual dengan harga RM99 tak termasuk postage. Kalau Zara mimpilah nak dapat blaus harga tu. Paling biasa pun RM139. Tapikan rasa macam kena tunggu lepas bersalin dulula baru boleh beli, takut nanti lepas bersalin samaada aku akan susut banyak atau susut sikit je. Sekarang pakai XS atau S. Manalah tahukan lepas bsalin nanti aku kena pakai M plak ke.Hohoho..Tapi masalahnya pulak takut nanti habis. Rugi rugi..Ok, kepada sesiapa yang berminat bolehlah ke FB Zawara dengan menaip Zawara dan website dia www.zawara.com. Aku dah try banyak kali bukak website dia tapi tak dapat. Ada malware kalo bukak. Mak takut..pakai laptop laki mak nih..kan tak pasal2 kan..Hehe..Sambil2 tu kita layankan gambar2nya dulu. Mahu mimpi malam ni ;)

Image: http://www.zawara.com/index.php





No comments:

Post a Comment