Pages

Wednesday, May 30, 2012

TOP SHOP make-up Range

Aku tak mekap sangat lebih-lebih lagi bila dah tak keje..Aku jenis yang lebih suka jaga kulit i.e suka lotion,moisturizer, facial cleanser,serum, scrub..blah blah blah..Mekap tu ada untuk buat syarat je..Itupun yang basic saje.Paling tak suka pakai EYESHADOW..sebabnya tak reti..kalo aku pakai mesti nampak tak cantik.Aku tengok orang lain pakai ok jer..Hehe..

By the way, mekap yang aku guna sekarang adalah dari TOPSHOP..Baru je lagi Topshop keluarkan mekap range nih..Kalo tak salah baru last year kat Mesia..Kat UK maybe dah lama sikit kut


Dari kiri: Two way cake, Foundation, blusher, Eye liner & Lip balm
(Love the polka dot packaging)



Lagi satu mekap Topshop ni harganya berpatutan.Affordable gitu..Sesuai la untuk surirumah macam aku nih..Mahal sikit je dari mekap drugstore like Maybeline atau Revlon. Yang penting lagi murah dari Clinique dan Estee Lauder even lagi murah dari Body Shop hokeyyy. Emmm rasenya nak stick dengan make-up range nih la since aku ada pakai barang Clinique ngan Estee Lauder jugak. Koyak poket laki mak ;)

No comments:

Post a Comment