Pages

Thursday, April 03, 2014

Off to North, Nasi kandar satu!

In conjunction with school holiday last week, tengok semua pakat2 balik kampung, kitaorang pon meleleh ayaq liuq nak balik kampung jugak. Nak balik Kelantan taklah sebab jauhnya tak sesuai with my current conditions yang sekejap ok sekejap tak. Bimbang kalau terlebih penat will be effected my baby inside. So we balik kampung my hubby, Penang!



Since we want to avoid congested traffic jam we went out from our house as early as at 5am. Selain dari nak elak panas jugak. Lately our weather is darn hot kan? So, we angkut je Sophie yg tengah tido dengan berbaju tido je. Just tukarkan pampers je. Nasib baik malam sebelumnya she went to sleep quite early around 9-ish pm. Mommy and papa nak kena wake up at 4am takde la rase penat and liat sangat

Around 7.30am we reached Tapah R & R, sedang elok perut pon dah bernyanyi lagu keroncong kami singgah Pak Tam pekena nasi kandar. Haha nasi kandar as early as at 7am. Pon boleh..dengan Sophie sekali tumpang makan. Masa tengah sedap ngapp terlihat satu kelibat macam kenal jer..my ex boss! tapi I suspected he notice me tapi buat2 tak kenal. Takpela kita pon takde rase nak terhegeh2 tegur you. Hehe



Remember my last post of yellow-blazer from FV? finally I have a chance to wear the blazer. Pakai dengan white pants and stripe blue shirt. I got a picture but in my hubby's phone. Malas nak upload, nanti rajin I will edit this post ya

Lepas tu we continued our journey and reached my MIL's house at 10am lebih kurang. Sepanjang 4 hari 3 malam stay, sekeping gambar pon tak ambik sebab my camera out of battery and I didn't bring the charger (as usual) bahaha

We went back to KL on Tuesday morning (5 am jugak) but this time dua-dua, pilot and co-pilot mengantuk so kitaorang berhenti tido kat R & R Sungai Perak. Adehhhh

>_<

So itu je lah story for today, till then!




No comments:

Post a Comment